dilluns, 21 de maig del 2007

El sentit de la terra

Mentre em prenia un mini descans de correcció d’exàmens, he llegit la notícia a vilaweb dels nous productes catalans: Aliments i begudes amb sabor de la terra. Reconec que una mica de Desperta ferro no m’aniria gens malament, segurament m’ajudaria a recuperar les forces per a la pròxima sessió de correcció.

M’ha agradat molt aquesta iniciativa de la Xarxa d'Establiments amb Consciència Nacional (XECNA) de fer alguns productes com: begudes energètiques, coles lliures, vermouths, cerveses, aigua dels països catalans, vins 11 de setembre i caves recordant la gran desfeta de la nostra terra, però promovent l’esperança d’un futur diferent. Res està perdut i encara tenim molt per fer. Hem de recuperar el sentit de la terra, de la nostra terra.

Com deia Nietzsche:

“El superhome és el sentit de la terra. Que la vostra voluntat digui: sia el superhome el sentit de la terra!

Jo us conjuro, germans meus, que resteu fidels a la terra i que no cregueu als qui parlen d’esperances supraterrenals! Són gent que emmetzinen, tant si ho saben com si no...” Així parlà Zaratustra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada