Avui es poden llegir als diaris informacions força contradictòries de la participació a les manifestacions convocades ahir pel PP. Per uns van tenir un èxit total, per altres va ser tot un desfici. Qui té raó?
La Vanguardia: Miles de personas secundan en las principales capitales la convocatoria del PP por el caso De Juana. Grupos independentistas intetan boicotar las concentraciones en Catalunya.
L’Avui: Poc seguiment en les protestes d'ahir pel cas De Juana.
El País: Miles de personas secundan en toda España las protestas del PP contra el Gobierno Récord en la venta de banderas de España. Las manifestaciones disparan la venta de símbolos preconstitucionales y pancartas contra el Gobierno.
El Punt: Catalunya planta el PP. Els populars fracassen en l'intent de portar al carrer la crispació política de l'Estat.
Quin paper pot tenir la filosofia en tot plegat? La filosofia ens pot ajudar a descobrir els paranys que s’amaguen darrere les informacions aparentment verídiques que generen contínuament els mitjans de comunicació a través de les infotecnologies. La TV, Internet, sense deixar de banda, la premsa escrita, hauran de ser objecte d’anàlisi, crítica, reflexió i gestió o administració filosòfica.
(Si voleu seguir llegint: Sobre el lloc de la filosofia en la societat de la informació i del coneixement)
La Vanguardia: Miles de personas secundan en las principales capitales la convocatoria del PP por el caso De Juana. Grupos independentistas intetan boicotar las concentraciones en Catalunya.
L’Avui: Poc seguiment en les protestes d'ahir pel cas De Juana.
El País: Miles de personas secundan en toda España las protestas del PP contra el Gobierno Récord en la venta de banderas de España. Las manifestaciones disparan la venta de símbolos preconstitucionales y pancartas contra el Gobierno.
El Punt: Catalunya planta el PP. Els populars fracassen en l'intent de portar al carrer la crispació política de l'Estat.
Quin paper pot tenir la filosofia en tot plegat? La filosofia ens pot ajudar a descobrir els paranys que s’amaguen darrere les informacions aparentment verídiques que generen contínuament els mitjans de comunicació a través de les infotecnologies. La TV, Internet, sense deixar de banda, la premsa escrita, hauran de ser objecte d’anàlisi, crítica, reflexió i gestió o administració filosòfica.
(Si voleu seguir llegint: Sobre el lloc de la filosofia en la societat de la informació i del coneixement)
6. La filosofia en la SIC és un vaixell que navega per un mar sadollat d’informacions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada