dijous, 13 de setembre del 2007

Primer dia a Olot

A les 7:30 del matí sortia de Girona. Una hora de carretera després de l'accident de circulació. El coll entumit i el braç mig esquinçat. Quan he arribat a Olot a les 8:30, em feia mal tot. Després m'he anat trobant millor (és un dir). Canvis en l'horari. Tres tardes i tots els matins del món. A les 14.15 he sortit de l'institut. He arribat a Girona a les 15:15, dinar a les 15:30. Avui no havia de quedar-me tota la tarda fins a les 17:45 només per treballar una hora. Els dilluns, dimarts i dimecres sí. Els dilluns i dimarts de les 8:40 fins a les 17:45 a Olot (plaça definitiva fins que pugui canviar-la en algun concurs de trasllats). No em queixo, només descric els fets.


2 comentaris:

  1. Els fets són per a queixar-se, sincerament. Jo no puc posar el meu horari perquè em fa vergonya comparat amb el teu... (I la meva plaça és a 14 km. de casa)

    ResponElimina
  2. Al final he aconseguit canviar una hora del dilluns a la tarda. Ara tinc una tarda menys i un dimarts amb 6 hores de classe repartides entre matí i tarda, dues guàrdies i una permanència al centre. Els dimarts seran intensos!

    ResponElimina